bäst

Snart är det jul och jag är jäkligt bra måste jag säga på att sälja på jobbet. Igår lyckades jag emd 13 churn och idag med 9 st =) Detta är min 4:e dag på detta nya uppdrag så jag känner mig riktigt stolt. Cheferna berömmer mig som satan =)

Snart är det jul. Längtar. Var och hämtade bilen idag från verkstan så nu har den motorvärmare också.

Imorgon blir det Kickout fest på boxer vi säger adjö till det som varit (boxer) och tra nya tag. Mitt gamla team och jag ska sjunga en julsång =O Jag kan inte ens melodin. De ska vara den där Apans sång men jag får inte ens upp våran låt på denna dator så det skiter sig.
Men det ska iaf bli kul.

Ska vara fyller chaffis på förfesten ska ändå vara nykter då jag ska hem på kvällen sen in till stan igen på lördan med grannen o hennes 2 barn. Så det blir soft.

Fick reda på en bra sak idag, jag får byta team och kommer då tillhöra teamet som min a älskade  gamla boxer människor oxå tillhör, tex Bella, Mia,Hanna och Marina. Det är bra. Dessutom komme rjag, Hanna o Bella sitta vid samma bord. För en gångs skull kommer vi ha bestämda platser. gud så skönt måste jag säga. =)

Komiskt att första dagarna på denna bloggen så hade jag 14 läsare sen sjunker den till 2 sen stiger den till 9 pers osv osv.

Ska nog se lite på Lilla huset på prärien nu. *love*  Älskar verkligen den serien!!

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se