hård helg

jobbat hela helgen och kommer jobba hela veckan oxå.

Ska dock på utbildning imorgon, blä vill inte. Ska gå o prata med min nya TL o höra om jag bara kan få gå 1 dag då jag redan kan systemet och suttit där i 4 mån.

Sovit hos Anders hela veckan nästan. =)

Idag fick jag ett mindre problem emd bilen *pinsamt* Stod på raggar statoil o bilen startade inte. Ringde Anders o han o hans pappa kom. =) Sen när dom kommer då får han i gång bilen *grrr*.. är startmotorn antagligen som de är fel på. Men den startade nu ikväll efter lite smärre gasning.

Fick reda på idag att min älskade Torkel ( en av Tindras valpar) dog en dag. Var helt liv lös på kvällen o på morgonen var han död =(  Trots att han var 10 v, måste varit något fel på honom.... =(

Urs jobbigt o köra hem men de gick bra de med, trots dimma o halka. SKa nog kika på Andra Avenyn nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se