Julafton

Jopp, igår vard et julafton, fick amssor av julklappar. fick bla

* En bok
* Ett par vinter skor
* Varma strumpor
* Magnet skiva för att sätta upp knivar på
* Ljus 8 st svarta
* Ljusbricka i keramik
* Dansmatta+ spel
* Fotoalbum, på tindra, torkel och mormor mm
* Handdukar
* Pengar 1000 kr
* Trisslott+ cider
* Skålar där det står Mitt o Ditt som är hjärt format

Nu kommer jag inte på någer mer, men ajg avrt jätte nöjd. Massa saker fick jag mer än jag brukar.

Så det var en trevlig kväll igår, satt o spelade Geni o jag o brorsan vann en gång. Spelade oxå med andra ord i söndas där vann vi en gång o Therese o Anders oxå en gång. Pappa o Iris sög på båda spelen =)

åkte även in på morgonen i går till faster för att träffa släkten där. Det var trevligt, synd att man är för gammal nu för att få julklappar av kusinerna =( Har en åldersgräns på 20 år. Men det vart iaf lite mat o gott

Pappa fick oxå reda på att syster är gravid, han kämpae för att inte börja gråta. han avr alldeles tårögd. Pappas första barnbarn samt första barnbanets barn i släkten =)
men nu ska jag ta o kolla på tv lite. Ma höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se