kickout fest

Japp, idag var et sista dagen på jobbet lr. ja har 11 dagars ledighet =)

Idag sa vi adjö till Boxer samt några av våra älskade arbetskamrater som slutar nu iom att Boxer inte finns kvar. Känns lite tråkigt faktiskt att många som man lärt känna inte kommer finnas där den 2 Januari. Kommer kännas VÄLDIGT konstigt att det inte är samma människor. Som tur är stannar iaf Isabell, Jessica och Mia. Utan dom vet jag inte vad jag skulle gjort, skulle nog sagt upp mig!

Men idag var det iaf fest. Först jobbade jag sen skulle jag och Marina hämta upp Mia i Torvalla hade parkerat bilen på ett ställe problemet var att jag inte hittade bilen så vi vart 15 min försenade sen va de världens kö i stan så jag var tvungen o fatta snabba beslut och köra som en dåre. Hämtade Mia sen bar det av till Isabell då dom skulle förfesta, jag var nykter iom att jag skulle hem på natten.

Vi festade och hade kul sen var det dags för den årliga julsångs tävlingen. 3 team sjöng så man inte ens hörde 1 team strippade =S Sen var det vårat team som var helt klart bäst tyckte alla samt juryn då vi VANN tävlingen!!! Vi fick en biljett till baren samt en medalj =) Det var roligt.

Nu är det så att Aspen (mitt team) har vunnit ALLA tävlingar dom haft under ett helt år. Förra julen vann vi 2000 kr samt så har vi vunnit 4 tävlingar till samt att ALLA i teamet klarade bonusen vilket innebar 7500 kr extra i månadens lön för varje person. =) Detta måste tyda på att Aspen är det bästa teamet på hela Boxer under ett helt år, vi har utklassat ALLA. Vi är bäst!!!! =D
Niiii vill va som viii, se ut som viii, går som  viii, viii. Så gick bla våran julsång, den var i djungelboken tema och så jäkla bra vi fick tom resten av Boxer att klappa händerna i takt till låten =)

Åkte hem tidigt lr. ja kl23 då jag dels skulle köra 9 mil samt att jag ska upp kl 9 imorogn för att åka in till stan med grannen. 

Så nu är jag ledit till den 2a jan, ska ta det lugnt och bara slappa och njuta.

image7

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se