mormor dog

igår kl 14.20 efter 2 års kamp mot cancern. De känns skönt o veta att nu är hennes kamp över, men de är tråkigt också. Endast 69 år gammal dog hon av lungcancer som sedan spridit sig till hela kroppen.
Mamma, mormors syster o son var där hos mormor. Mamma hade suttit o pratat med henne om att hennes första son Kent och hennes mamma väntade på henne i himlen o att dom hade bakat bullarna som mormor älskade då hade hon dragit en suck sen var de över.

Känns väldigt bra att vi var ner för 2½ v sen och träffade henne. Då var hon fortfarande vid medvetande och kunde hänga med. Bra att sista minnena av henne var fina. Hon var jätte glad över att träffa mig, syster o Tindra (hunden våran). Syster hade inte träffat henne på 3 år, så de kände bra att vi kunde åka ner allihopa. Tack snälla jobebt som gav mig semester med så kort varsel, ibland är de jobb jag ahr bra på sitt sett.

Bara i somras (augusti) mådde hon väldigt "bra" så de känns konstigt att nu är hon borta, våran mormor.
Detta är nog sista bilderna någonsin på mormor, mig o syster. Nog sista bilderna överhuvudtaget på mormor. Vi var tvungen o passa på o knäppa lite kort på henne.

Hon ser så glad ut.
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se