Party i Åre

Japp, igår vart det party.
Först åt jag o Verre middag hemma hos henne, fläskfilé med klyftpotatis *mumma*. Så började festandet, vi hann iaf klunka i oss 6 cider + 1 öl var innan syster o hennes sambo kom och plockade upp oss för att ge oss skjuts till Åre.

Väl där besökte vi först Dahlboms, ett trevligt ställe med mycket folk, efter ett tag tänkte vi dra vidare o gick till country men kompå att dom öppnade kl 22, så det vart Dahlboms igen =)
Ledsnade efter ett tag och det vart wersen´s efter ett tag, betalade garderoben och gick o tog oss en öl. Träffade där 2 s-valls pojkar som var bosatta i Sthlm (vart annars) lite slymiga var dom men trevliga.
Sen tänkte vi dra till Country =) flörtade med gardobiären att om vi kom tillbaka till wersen´s så skulle vi få fri garderob. På vägen ut träffade vi på en norsk en trevlig sådan som letade efter sina polare = inte så lätt i Åre. Men v ställde oss i kö till country men för fan 140 kr ville vi inte betala.

Så det vart Dahlboms igen, träffade Johan där en gammal klasskamrat från Hr i Åre.  hahaha men vi ledsnade efter ett tag sådär 30 min så vi gick tillbaka till wersen´s. Vi fick iaf gratis garderob, av snyggingen =)

Så vi tog någon öl o lite drinkar o flörtade med några killar så hamnade vi på dansgolvet. Drack upp det i hade och gick åter igen till Dahlboms (vakterna började känna igen oss) När kl vart halv 2 beslöt vi oss för att dra hem så Verres brorsa hämtade oss okörde oss på någon efterfest.

Väl på efterfesten så bodde en kille med hans bitchiga tjej, så jävla otrevlig va hon.
Verre fårgade Robin varför han ringde så mycket förra helgen, o då kom den där bruden och vart skit arg o sa att hon inte ville att vi skulle vara där. Fine, jag himlade med ögonen åt Verre, då vart hon helt skogstokig o sa " Du för fan himlar inte emd ögonen åt mig, ska jag slå ihjäl dig lr?" =S Så vi drig där ifrån o bjöd in dom till Verre istället..
Senare får inte Verre tag på Fredrik så hon ringer Robin istället då svara bitchen. Verre frågade bara vart dom var då dom skulle komma hem till henne då blir åter ogen bitchen skogstokig o sa " Ringer du Robin igen ska jag fan ta och slå ihjäl dig" hahaha o Verre svarar " åhhhh, va jag är rädd för dig"

det var en rolig kväll iaf, det ska vi göra om men det gick åt mycket pengar o för fulla vart vi, men kul var det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se