Helgen

Jo jag jobbade i fredas en lugn dag. Sen kom Anders o hämtade mig. Åkte o handlade sen vidare till mig för att äta fläskfilé =) De är så gott, tror iaf att Anders tyckte det var gott.
På kvällen satt vi bara o tog de lugnt kollade på tv, spelade lite tv spel.
 
Igår var jag hem till syster o Marcus, kollade lite på valparnasom nu är jätte stora. Var även ute o gick med 7 av dom=)
Någon som känner för att vilja ha en valp. Finns både hanar o tikar. Blandras med underbara föräldrar, några r hel svarta, vissa med lite vita tecken, 4 valpar är mer vita än svart.
Om dom inte säljs så måste syster avliva dom då dom redan har 2 hundar, de skulle ite vara så roligt då de verkligen är helt underbara valpar och så himla fina. Vill själv egentligen ha en men de går inte. 

Idag blir de väl slappa lite, tänkte gå ut på en promenad med grannen Eva. Sen vet jag inte vad som händer =) Skulle vilja rida med hästarna har inga broddar. =( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se