sjuk

Va sjuk tis-tors idag mådde man iaf tillräckligt bra för att masa sig till jobbet. Igår kom Anders o överraskade mig =O. Vart måttligt chockad förväntade mig inte att han skulle komma hit. Men de var gulligt, saknade honom jätte mycket =(

Idag var de jobb, men rätt soft faktiskt =D Får iaf bonus denna månad oxå så än så länge 4000 kr, men nästa månad klarar jag oxå. Så jag får 7500 kr i bonus =D De blir bra de.

Sen fick jag reda på att jag får behålla jobbet iaf. Kommer få ett nytt uppdrag...
Åhh, snart är de jul. HAr inte orkat julpynta något ännu. Räckte med pyntet på jobbet. Sen är de nyår, den blire väl till o fira med syster o Marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se