Uppsala

Igår natt kom man hem efter 5 dagar i Uppsala. Jag, syster o Tindra (hunden) åkte ner med tåget på torsda eftermiddag. Tror aldrig dom som satt i våran vagn har haft de så roligt på en tågresa förr.. Jag o syster bara flummade oss, hade allmänt kul. Satt o spelade spel snacka massa skit mm.

På Fredagen åkte vi in till mormor som var vår anledning till att vi åkte ner då hon inte har långt kvar. Kändes skönt o få träffa henne. Var där hela dagen.
På lördagen forade vi lillasyster som fyller år idag. Fick lite paket mm. Tror hon var rätt nöjd med tröjan jag gav henne. Vart massa gott, tacos, chips o sjöng sing star.

På söndan vart det att vi åkte på ikea. Hittade en snygg soffa jag vill ha. Åkte o hälsade på morbror, han vart jätte glad. Åt på Dragons (kina mat) o sen åkte vi till mormor o spelade bingolotto. Fast jag åkte hem tidigt orkade inte vara kvar.
De va sista dagen jag träffade mormor, o antagligen för ALLTID känns tungt o tänka så. Men vad ska jag göra.

Syster o Tindra åkte hem på månda morgonen. Jag avrt kvar till Tisdan.

Så igår landade man vid 24.00 på natten. En tuff landning vart de. De var tveksamt att vi kunde landa.

O vem står inte där. Jo min älskling!!! De trodde jag aldrig. Han slutade jobba kl 21 men satt kvar på jobbet till 23.30 (jobbade gratis) o vi stänger kl 22.Han är för gullig o snäll. Trodde jag skulle få ta bussen ner på stan o sova där ensam. Men icke åkte hem till Anders o njöt istället.
Han är så mysig, låg o höll om mig hela natten. Kände mig trygg som om ingen/inget skulle kunna göra mig illa. Kunde inte somna heller, somnade väl runt 2-3. Var så glad över o få träffa han igen. Har verkligen saknat honom, mer än vad jag trodde faktiskt.
Han är verkligen helt underbar, mina förra pojkvänner har inte alls varit som han. åhhh, de går inte o beskriva, mer än att jag verkligen tycker om honom av hela mitt hjärta.
Hans familj är trevlig och snälla, hoppas bara min familj tycker lika bra om honom som jag gör. Fast de vet jag att dom gör, så länge de inte är någon skit stövel så tycker min familj om mina pojkvänner. Hoppas bara Anders tycker om min familj =O

Imorgon är de exakt 1 mån sen han kom hit för första gången på dejt, första gången vi kysstes mm. Visst har vi träffats på riktigt o flörtat med varandra. men de va första gången de hände något på riktigt.
Vi träffas juh nästan varje dag eftersom vi jobbar på samma ställe o dessutom på samma uppdrag.

Nu villjag att han kommer hit =) Saknar honom redan..  Gahhhaaaa..... Hoppas han följer med hem till pappa på sönda. Ska fira han då. Fats pappa fyller egentligen år på lörda men ingen kunde åka in då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se