Måndag

Japp igår red jag lektion ute i solen. Va skönt det var, men jobbigt. red Cocio. Vilken underbar häst, när jag gör rätt så går hon toppen bra. Fick henne verkligen i form, kände hur ryggen sköts upp i luften.
Vi tränade på böjt spår i skritt och trav. Gud vad jag älskar den där hästen.
Skulle egentligen ridit Zenin *blä* men det visade sig att hennes sko var trasig så då fick jag ta Cocio istället *jippie*
Ja, i vilket fall som helst så gick lektionen verkligen jätte rba, hoppas jag får rida henne nästa vecka oxå.

Nu måste jag jobba, fast jag slutar om 1 tim 45 min. Ska ta bussen till järpen och därifrån buss till Hallen. Haha blir en omväg men kommer hem betydligt mycket tidigare iaf. Ska nog städa och tvätta.

Ska ju till Åre till helgen och kika på freeride helgen och festa *jippie* Ska iaf bo emd 2 st tjejer från uppsala som jag aldrig träffat tidigare men dom evrkar iaf trevliga. Ska antingen bo på fjällbyn lr. i Björnen. Ska se om 2 killar oxå vill hänga på= billigare. Ev. skulle jag få en slant av pappa för boende då han verkligen tyckte att jag skulle åka iväg och göra något annat. Få se om det blir någon skidåkning, har egentligen inte råd sen är juh pjäxorna störda. Den helgen kommer gå på MINST 1000 spän, men det kommer nog vara värt det.

Jaja, nu måste jag jobba.......
Detta kommer bli hur kul som helst, massa folk och snygga kilalr, haha, längtar!!!


image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se