Nu var det länge

sen jag bloggade. har inte orkat. =)

Ja helgen avr rätt trevlig. Syster kom till mig på fredagen,, vi hade lite syster städ kväll och mys pyste bara. På lördagen blev det skidor. Åkte upp med bussen, hyrde twintips, ville pröva och åka lite på sådana innan jag köper ett par salomon thruster lr dynastar "nothin but trouble" nästa år =) Hade skit roligt, åkte baklänges och tränade på 180 i backen.

Efter någon timma kom kusinerna till Högis, så då fick jag aif lite sällskap. Men satan va jag fick ont i fötterna. Men jag överlevde.

Efter någon timma åkte vi till bydalen för att leka i parken =) Fasike vad roligt det var. haha, jag och elin stod där uppe och i frågasatte om vi verkligen skulle åka i parken =) Det kom massa folk hela tiden så vi vågade inte köra just då, haha. Avvaktade en stund, men sen bar det iväg, först Elin och sen jag, fan va roligt det avr. Tänkte försöka ge mig på en safety grab, men sket i det då jag hade för hög fart. =P

Men nästa år ska jag börja lite mer i parken, längtar som fan efter nästa säsong. Men ahr ebsluts ångest om ajg ska åka i Bydalen lr. Åre. Säsongs kortet kostar ändå lika mycket. Om jag åker i Åre får det nog bli parken i Rödkullen *hahaha* Till Bräcke vågar jag mig inte, iaf inte än på ett tag. =)

Men det känns lite konstig och börja emd newschool när man är 21 år, och bara åkt i pist i 17 år. Mitt mål är och bli så bra jag kan. Har ledsnat lite på skidåkning eftersom det itne är någe roligt och åka upp och ner, därför vill jag pröva på newschool.
Tråkigt bara att man inte har så många kompisar som håller på med det, har bara en och det är min kusin på 12 år. Vilket kanske inte känns så lockande, men lite tips kanske man ka få av honom iaf =)

Nästa år blir en dyr säsong. Ska köpa mina nya skidor vilket kostar 4000 kr och sen ryggskydd och lite nya skidkläder, har juh inga. Sen säsongskort på det, sen ska jag även flytta till sommaren. Hoppas jag lyckas sälja bilen för det jag vill ha för den, och sen får man juh lite på skatten oxå =)

Sen har jag som mål att gå ner minst 15 kg innan nästa vinter vilket innebär att jag ska sluta med snus, godis, läsk och chips, sen ska jag ut och gå minst 20.000 steg/dag, sen cykla så ofta jag hinner.
Nu vill jag att vintern ska fortsätta =)

Någon av dessa skidor ska jag köpa.

Salomon Thruster
image28


Dynastar Nothin but trouble

image29

sjukt sköna och snygga skidor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se