Ont i hela kroppen

Igår så gick jag, grannenoch hennes barn till hamnen för att grilla. Solen sken och det var varmt som fan =) Solade lite, sen kom jga på den briljanta idén att jag skulle hoppa från kanten av hamnen ner i snön.

Startade emd att bara hoppa för att kolla så det inte var någon snö. Jäklar va långt ner det var =) Skulle pröva mig på en safety grab, ja det gick juh toppen. Sen tyckte lInus och grannen att jag skulle testa 180 ( alla trick utan skidor) Ja det gick juh bra tills jag landade *hahaha* gjorde illa fote och käken bara knäcktes till. äh ett nytt försök tänkte jag då. Körde först en mute grab, haha ja det gick juh inte bra. Mina byxor lyckades gå sönder mellan skreve *hahaha* Jäkla skit byxor. Körde iaf på en till 180, tror i inte jag landar på isen i stället för i snön, så då gjorde jag illa foten ännu mera *hahaha va jag är dålig*

Ja, det vart iaf slut lekt då. Vill juh inte lyckas bryta benet eller något, men det var skit kul. Idag har jag ont i min nacke som jag oxå sträckte när jag landade på isen och i någon muskel i ryggen som jag oxå sträckte. Jaja, vill man ha kul så får man lida ibland.

Lyckades bränna mig i ansiktet oxå, jäklar va färg man fick =)

Men det va en riktigt rolig dag iaf, med massa tokiga saker som hände.
Imorgon måste man jobba igen *vill inte*

Sen får jag reda på om jag får lgh i Järpen imorgon *vill ha*

Måste ta mig i kragen och anmäla mig till taxi leg, ska juh föröska säsonga uppe i Åre nästa år. Kan alltid va bra och ga taxi leg då. men i första hand vill jag ha ett lift jobb, så man får vara ute hela tiden =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se