Sthlm

Japp, då var man här nere igen. anlände kl 21.15 till mammas hus.

Haha, plingade på ( ingen visste att jag skulle komma) lillasyster öppnade, hon såg måttligt chockad ut, så ajg började gå in och hon bara ryggade hela tiden. Hon såg inte att det var jag, sen utbister hon " vad fan gör du här????", mamma kommer ut och ser lika chockad ut som syster.. haha det var riktigt kul.

Nu ska man vara här och roa sig till på måndag, då flyger man hemmåt igen =) Sån otur som jag för med mig, så är det dåligt väder här nere. Är mulet och regnar *suck* Jag som hade förväntat mig vår, strålande sol. Ack så fel jag hade, den finns juh tydlignen i norra Sverige.

På fredag kommer Hanna ner, dock inte hit men till Sthlm iaf =) Får se om man hinner träffa henne på lördag lr. nått.

Så skönt och få åka bort, bara vara och slippa jobbet. Känns dock lite komiskt, att jag bara varit hemma 1 v och nu är jag här igen.*hahaha*

Nä, nu ska jag på affärn och sen spela lite mer guitar hero, fan va lätt easy är. Sjukt tråkigt, men snart är jag uppe på medium igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se