Bröllop!!

Japp, i fredags ar det bröllop. Det var trevligt värre, Therese och Anders var jätte fina =).

Fast med lite smärre missöden och missförstånd på hotellet gav oss 350 kr tillbaka för rummet. Duktiga jag lyckades med det. 
Festen varade till kl 02.30 på kvällen, hade trevligt sällskap vid bordet om man bortser från en full jävel. Träffade äen en jobbarkompis åt mina kusiner, han hade ett och annat att berätta om dom =)

Igår var man uppe i stugan, hade Tindra där oxå. Även det var trevligt, drog till kraftis och snackade lite skit. Sen kom Victor, Gurra, Johannen och Micke satt där ännu längre och pratade. Haha, dom tyckte min lilla söta och snälla vovve var farlig för att hon skällde och morrade åt dom ibland.=) Den lilla tuffa VIctor vart rätt ynklig när Tindra skällde, morrade och högg i luften efter hans moped.

Idag åkte råttorna hem till sin gamla ägare igen. Rätt skönt och bli av med dom, men lite tråkigt oxå =( Men där får dom det bra resten av sina liv.

Men nu ska jag gå..
L8ers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se