Bröllop

Jopp, imorgon ska man på bröllop. Therese ( min pappas sambos dotter) och Anders gifter sig. Så det ska bli kul, mitt första bröllop där jag är med i kyrkan. Förra året jobbade jag ju på Agneta och Lars bröllop.
Haha, ska sitta bredvid singel killarna på middagen, det kan ju bli lite kul. Det är jag och tre killar som är singlar, haha.

Igår trotsade jag och Sluggo regnet, red lite granna på plan. Gick jätte bra, körde skänkelvikningar, öppna och halter. Min lilla ängel som alltid gör sitt bästa för mig!

Sen hoppade Agneta Akke och det gick riktigt bra det emd, han tog i förfullt och la in små bocksprång efter hindret =)

Men nu ska jag dra.

L8ers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se