Du får mitt hjärta att slå dubbla slag....

Jag kan verkligen inte slita mig ifrån dig, jag försvarar dig hela tiden trots att jag vet att andra har rätt ibland. Du skulle bara veta hur mycket jag försvarar dig, när någon säger nått om dig att du är si och så så säger jag att så är det inte alls. Du betyder så mcyket för mig, jag vill dig inget ont. Vad skulle jag göra om det hände dig något?

Alla ser dig som den där killen som ställer till med saker hela tiden. Han som är kaxig och uppkäftig, han som snor saker, han som busar mm.
JAG ser dig som den där blyga killen som inte alls är så tuff som det verkar,  det är bara ditt yttre skal innerst inne är du den där blyga och trevliga killen, som är rolig och alltid skämtar. Är det den personen som är ditt riktiga jag?

Det går så mycket rykten, folk snackar så jäkla mycket, nu har det börjat snackas om att jag umgås med dig och dina kompisar. Vad fan har folk med det att göra egentligen? Jag umgås med er, det behöver inte betyda att jag är som er....

Är så less just nu, varför måste du anklagas jämt? För allt som händer här? Visst du är inte oskyldig, men alltid så är det dig alla anklagar först. Jag skiter i vilket iaf, så länge du inte gör mig, min familj, min kusin lr. Andréa illa så bryr jag mig inte vilka som drabbas av dina/era dåd.

Jag är kär, hur fan gick det till!? Hur ska jag klara mig utan att se dig på flera månader? Utan att få höra din underbara röst? Inga sms där du vill att vi träffas.... Jag vet inte hur det ska gå till, jag kommer sakna dig något fruktansvärt, kanske mest av alla? Kommer du glömma bort mig? Aldrig tänka på mig?
Jag får drömma mig bort, kolla på bilderna jag har av dig och tänka på sommaren 2008. Ingen sommar kommer bli som denna, aldrig mera! Detta var den bästa sommaren någonsin i mitt liv, jag lärde juh känna DIG!

Jag var deprimerad och ledsen när sommaren började, nu är jag glad men ledsen när jag inser att det aldrig blir VI! Men du har gjort mig lycklig, du har fått mig att inse att livet är rätt härligt ändå, det lilla du har gjort har fått mig på bättre tankar och fått mig att må bra igen.
När jag är ledsen kollar jag på bilden av dig och jag ler, tänker på hur bra du får mig att må. Konstigt nog egentligen, man kan tycka att du borde göra mig ledsen, men du gör mig lycklig.

Vet att det bara är en lek från din sida, jag betyder inget för dig.... 

Inte jag som skrivit denna dikt, och det är en hel del stavfel, men orkar inte rätt dom!



A Wish


I lie on the ground,
and stare into space,
the stairs start to move,
into the shape of your face.


I see you there now,
looking down at me,
with that cute little smile,
that I like to see.


You say "close your eyes",
"tell me what you see",
I see only two people,
just you and me.


We're walking the shoreline,
with our feet getting wet,
the horizon turns pink,
as the sun starts to set.


We make love through the night,
on that white sandy shore,
then I hold you while thinking,
I could´t want nothing more.


Oh I wish I could be,
in that one special place,
as I lie on the ground,
and I stare into space...


- Randy Schutte -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se