Säsongen i Davos

 Davos- Högsta belägna staden i Europa.

Så nu har jag sagt upp mig från jobbet, så jag slutar den 28 november =) Ska bli skönt med några dagars "ledighet" innan jag åker ner den 12:e dec. Men man ska flytta innan 1 dec då lgh är uppsagd, packa, träffa allihopa och säga hejdå. Sorgligt kommer det bli, men man är ju tillbaka efter 4 mån, men kommer kännas konstigt att för första gången i ens liv INTE åka i Bydalen under vintern. Sen ska man hinna fira lite jul oxå hos pappa först, sen hos mamma.
Stackars mamma som får kliva upp kl 04 för att köra mig till flyget, hoppas hon får ta Kenneths bil annars får vi aldrig plats. Packningen kommer ta upp halva bilen. =)

Resan ska bokas när jag kommer hem så det är klart. Sen ska det fixas pass så jag har ett pass under hela tiden där borta.
Sen ska det shoppas saker, måste köpa mig en bra trunck, så det blir en Dakine Split roller 120 L för 1500 kr =O Även ett nytt skidfodral ska shoppa, Dakine Concourse Double för 1800 kr =O Ska ha med mig dubbla skidor hem från Schweiz, men vill ha skidorna bra förpackade när jag åker ner så dom inte går sönder =D Men ajg hoppas på att jag får någon av väskorna i julklapp, annars blrid et dyrt =)

Har pratat med 2 grabbar som oxå ska jobba på samma ställe, dom ska bo på restaurangen så vi blir några iaf som bor där uppe =) Vi åker ner samma dag, men dom från Göteborg så dom landar 14.15 och jag landar 9.15 så jag hade tänkt vänta in dom så vi kunde åka tåget tillsammans till Davos, så slipper Josefin (ägaren) åka flera gånger på bara några timmar.

Åhh, vad jag längtar nu! Bara 3 mån kvar. *jippie*

Dom som vill läsa om min resa i Schweiz kommer kunna göra det här ( Ev. kommer jag starta en ny blogg), och sen kommer bilder läggas upp på bilddagboken.se ( Samma namn som bloggnamnet här).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se