Helgen

lite sent jag vet, men har inte orkat uppdatera tidigare.

Helgen var lugn och skön, hade Tindra med mig till stugan. Min lilla sötnos, hon är för go =) På lördagen åkte jag och ed en sväng, lr. ja nästan 2 tim. red hela vägen ner till Hallen och runt i byn. Det var så härligt väder och jätte skönt ute. Sen på kvällen tog jag en öl och njöt av ledigheten. Första gången på 5 mån så lyckades jag fånga han på första försökten *hurra!!!*

Söndagen vart det ytterligare en långtur med Agneta. Vi red hela vägen ner till Våge och badade lite. testade ett nytt bett på Sluggo, det funkade jätte bra. Det gick tom att trava bakom Akke, vilket brukar vara en dragkamp annars med annat bett. Men det gick så bra så, ytterligare en lång tur på nästan 2 tim. Fint väder och härligt med lite sällskap.

Linda på campingen slutade i söndags, det var lite sorgligt. Fast idag fick jag ett roligt samtal, hon jobbar idag och i helgen *jippie* Så vi ska fira lite på fredag, får se om det blir någon öl och lite babbel. =)

I måndags var jag oxå ledig, då slappade jag rejält. Åkte emd syster, hennes sambo och barnen o kollade på kyrkor till dopet, det vart Mattmar kyrka. Sen åkte jag hem, la mig i sängen frmaför tvn och datorn. Gjorde mig en egen bok som jag ska skicka till företaget någon gång så dom får trycka den =) Kikade på Tv och somnade snabbt.

Denna vecka jobbar jag till 18, urs vill redan hem, men det är 3 tim kvar =(

Funderar på att  sluta redan 19 lr. 21 nov, så jag har lite tid på mig innan jag måste flytta ( om nu inte Linus får hyta lgh i 2:a hand). Har juh inte så mycket utgifter ändå i dec. Klarar mig säkerligen på 5000 kr i lön så, sen har jag juh pengar för bilen oxå.
Det är så mycket som ska fixas innan så det kan vara skönt emd 1 mån semester innan man börjar jobba igen. Måste juh hinna säga hejdå till alla och fira lite jul med pappa o domf röst, sen åker jag enr 1 v innan jag åker till Schweiz och firar jul med mamma och lillasyster. =)






Kommer sakna detta ställe, men jag är tillbaka lagom till nästa sommar och fisket i Dammån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se