Semestern

Japp, nu har jag haft 2 v semester och bloggandet har legat på is, har inte haft ork till det.

Åkte ner til mamma och var i stugan i 6 dagar, sen åkte vi upp hit. Jag och Matilda gick på Gla´musik festivalen, tors,fre och lördag. Träffade Sonja där, det var länge sen ( min granne i Hoverberg). Så vi umgicks med henne och hennes lillebrorsa. Gick alldeles för mycket pengar till öl dom dagarna, men det var kul trots att dte var jag o Sonja+ småbarna (lillasyster mfl) och pensionärerna =)

Träffade lite nytt folk, mestadels småbarn i åldern 12-17 år. Vart lite less på Gurras´s kusin som kom fram till mig och frågade vart Gurra var, svarade "inte vet jag, det är nog den sista person jag håller koll på, har fullt upp med att hålla koll på min egen lillasyster". Pucko, hur fan ska jag kunna veta vart han är? Jag har ingen sändare på honom....

Men det var några roliga dagar, så dom åkte hem i tisdags. Vart lite less, vi var in till stan i måndags. Köpte en ny mobil telefon och jag låste upp min gamla så jag kan ha den i Schweiz, skulle testa kameran på den nya mobilen då funkade inte den *grrr* Så går tillbaka till Telia butiken och står ytterligare nästan 1 timma i kö. Fick en ny och åkte hem.
Kommer hem och ska starta den gamla mobilen då jag behövde lite telefonnr från den, ja då är den STENDÖD!!! Fan va less jag vart, så det vart till att åka in till stan igen på tisdagen och stå ytterligare i 40 min i kö, dock så kom killen ut som hjälpte mig i måndags och lät mig gå före alla andra. Tydligen kunde det INTE bero på upplåsningen, men vilket sammanträffande att den skulle dö precis just efter upplåsningen. Så nu är den inne på service *suck* Jävlar om jag inte får tillbaka den, surt iom att jag pröjsade 300 spän + att jag har sms och bilder jag vill ha kvar på den =(

I helgen har jag inte gjort mycket, ridit, slappat och druckit lite öl. Igår var jag och Agneta ute och red. Så skulle vi galoppera på ett ställe där vi ALLTID galopperar, ett 20 tal meter innan vi skulle stanna får jag en stor gren rakt vid ögat och det gick ju inte långsamt så det vart en jävla smäll. Så nu har jag ett fint skrapsår precis vid ögat och en mindre blåtira= snyggt eller inte =)

Igår ( inatt) träffade jag iaf HAN, det var  trevligt värre =P

Men nu börjar man jobba imorgon, längtar inte direkt, vill ha mera semester. Men nu är det bara 4 mån kvar på detta jobba sen är jag "out of here" och då har jag ytterligare 2 v semester innan jag drar till Schweiz, längtar som fan efter att få sluta och dra ner dit!
Hur jag ska ta mig upp imorgon blir ett dilemma, har sovit till 13 varje dag nästan =O

Men nu ska jag kika på film,

L8ers!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se