Shoppat

Idag vart det en resa in till åre för att kolla på en väska, hem kom jag med 3 tröjor och ingen väska ( ska köpa den senare), haha.
Köpte mig en Volcom tröja för 1000 kr, skit snygg. En Åre tröja för 300 kr och en Hurley tröja för 400 kr som egentligen kostade 800 kr =) Så nu har jag ytterligare 3 hoodtröjor att hänga in i min garderob =).
Ikväll blir det Folkan i Mörsil tillsammans med syster, maria och Agneta, det blir trevligt.

Igår hände en mindre trevligt grej, skulle elda i öppnaspisen i stugan, det är glas runt hela. Så står jag och blåser på elden och hör ett pipande ljud, då visar det sig vara en fladdermus där inne. Rädd som jag är för fladdermöss så stängde jag igen luckan i ren panik och vägrade öppna den igen. Jag tyckte såååå synd om den, då den verkligen såg ut att ropa på hjälp och jag fick så dåligt sammveta för att jag inte försökte rädda den. Så den dog i öppnaspisen =( Den var inte söt för fem öre, lr. jo lite men den var emr äcklig än söt. Känner mig som värsta djurplågaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se