Tänk om det händer dig något!

Inatt låg jag och funderade länge och väl på en sak.

Hade tårar i ögonen när jag tänkte på vad jag skulle göra om det hände dig något.

Helt ärligt vet jag inte vad jag skulle göra, tror jag skulle gå under av sorg.  Tänk om det skulle hända och jag aldrig mera skulle få höra din underbara röst, se ditt fina leende och kolla djupt in i dina blåa ögon.

En fruktansvärd tanke, men jag kan inte sluta tänka att det KAN hända. Du kan vara borta imorgon, nästa månad eller nästa år.
Jag är verkligen livrädd för att det ska hända.

Tänk om du skadar dig allvarligt, vad skulle jag göra då? Åka till sjukhuset, ja jag tror jag skulle göra det oavsett vad du, folk och din familj skulle tycka om det. Jag skulle tom lätt åka hem från Schweiz eller vart jag nu än är om det hände dig något.

Om detta inte visar hur mycket du betyder för mig, ja då vet jag inte vad jag ska skriva.

Om du ändå bara kunde förstå hur mycket jag tycker om dig, om du ändå kunde känna likadant, kom och ge mig en kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se