Varför ska det vara så svårt?

It seemed so real and seemed so true.
I was begining to think
That I was in love with you.


But I should of known it was all an act,
That I was just another part.
Just another girl to add
To your list of broken hearts.


I wonder why I still think about you,
I think its because you made me feel
Like I was your special girl.


I thought I was, I thought you cared, and that I was the only one.
But all you wanted to have was just a little fun.


But I will never forget you not matter how hard I try.
I will always remember you in my years to come
Until my eternal good-bye.

~ Melissa Ferreira




Du känns så lång bort, även fast du är så nära



Denna dikt är så jäkla fin......

Fick sms från G inatt, fast såg det inte försen jag vaknade. Vart glad över att bara se det, även fast det inte stod något speciellt. Jag tror jag är kär, så jäkla kär i honom. Åhhh, det går inte att beskriva. När vi satt och pratade i förrgår så kändes allt så bra, vi kan prata med varandra som vanliga kompisar om allt mellan himmel och jord utan att det blir stelt.Jag vill bara vara nära honom, känna hans andedräkt, se hans underbara leende och höra hans underbara skratt.

Jag vet att det inte kommer bli något mellan oss, inte pga åldern utan mer hans sätt att se på mig. Det handlar bara om att ha roligt från hans sida. =(  Jag är ju inte tankeläsare, så jag kan ju inte svära på att det är så här men jag är 99% säker på det. Jag kan inte tala om det för honom heller men det vågar jag inte, är rädd för att mista honom, det lilla jag har.
Känns vemodigt att sommaren snart är slut och jag kommer träffa han mycket mindre trots att vi inte bor långt ifrån varandra och att jag snart drar till Schweiz, då kommer jag inte träffa honom alls på minst 4 mån =(


Njuter av livet och dom sista veckorna av sommaren





Storsjötrollingen 2008



Min älskade och bäste vän Jessica *saknar dig*



Dammån sommaren 2008


L8ers!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Bli medlem på gratisbio.se och få 50 välkomstpoäng + 25 poäng extra om du värvas av mig via denna länk: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=20679 du kan samla poäng via klick på annonser, bli medlem på olika sidor, osv. Och även genom att värva medlemmar. Sen byta ut poäng mot biobiljetter eller presentkort på flera olika butiker. Det är helt gratis!! Så tveka inte

2008-08-04 @ 21:35:58
URL: http://sarahohrns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se