En jobbig dag!

Imorse var ingen rolig dag. Ställde klockan på 8 för att hinna vaknade till liv och mysa med älsklingen innan jag skulle åka kl 10. Packade det sista, och sen var det ett tårfyllt "farväl". Jag kunde inte hålla tårarna inne, det bara brast. Så där stod vi grät och skrattade omvartannat. Det är nog det jobbigaste jag gjort sedan jag skildes från "min" häst för 7 år sen.

Nä det vill jag inte göra om. Jag ville verkligen inte gå där ifrån, ville inte släppa honom, ville stå kvar där med honom o bara hålla om älskl. Hela vägen till Mörsil grät jag och det vart inte bättre av att det spelades depp musik på radion. Fy fan vad jag saknar honom, går inte att beskriva med ord. Men med tiden så kommer det förhoppningsvis att gå lite bättre =)

Men nu ska jag sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se