Knivsta

Igår kom jag till knivsta efter 8 tim bilfärd och en snabb visit i Sthlm hos bror. Pappa och jag åkte ne med all min packning, och självklart mig oxå =D

Idag vart det en sväng till Uppsala och shoppa loss lite, vart ett par stavar o lite annat smått o gott. Ska bla. färga håret, det var ett tag sedan.

Älsklingen var ute på 40 års fest igår och det verkar som det har gått vilt till, haha. Fick sms kl 8 imorse och då skulle han gå och LÄGGA sig =P Synd att jag inte kunde följa med igår, hade nog varit riktigt kul.

Saknar Staffan något fruktansvärt, det är tomt utan honom. Ingen man kan små prata med innan man ska sova, ingen som tar upp halva sängen osv.

Men tiden kommer gåf ort har jag bestämt =)

Nu ska mamma ha datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se