Misslyckad!

Sitter här i Schweiz och känner att detta är inte min grej, jag vill hem NU.

Det är med blandande känslor, alla här är som en familj och jag trivs super bra med dom som jobbar här (självklart med vissa undantag). Men känner att jag klarar inte av detta, arbetet är för hårt för mig och jag mår verkligen piss. Jag orkar inte ha 3-400 gäster/dag varav kanske 250 äter av a´la carten.
Känner även att kök är inte min grej. Kökschefen frågar mig nästan varje dag om jag tycker det är kul, självklart säger jag ja, men han ser det nog på mig att jag inte trivs.
Jag bor mitt uppe på ett berg, tillbringar 24tim/dag på detta berg utan undantag, jag vet inte när jag är ledig, jobbat 6 dagar i rad, har inget schema ännu, vet inte när jag får lön, inte tid och åka skidor osv.


Nu har jag hittat ett jobb hemma i Sverige som jag ska söka, chansen är stor att jag får det iom att det är inom kundtjänst som jag jobbat tidigare med i 2 år.


Men jag känner mig misslyckad som väljer att ge upp och åka hem efter bara 2v här. Min pojkvän skulle nog bli glad och familjen skulle inte tycka att jag är misslyckad. Men däremot släkten och vännerna, känns så dumt och säga att jag gav upp efter inte ens en månad.
Men jag vet inte om jag klarar av 4½ mån till. Idag har jag mått så dåligt (tror inte jag är sjuk), haft ont i magen som fan. Tror det beror på att jag inte vill vara här utan hemma i Sverige. Började gråta som fan när jag öppnade julklapparna i förrgår, fick ett mms på julafton och idag av pappa där HELA familjen/släkten var emd, det var bara jag som saknades. Då fick jag nog. Låg och pratade halva natten med en svensk tjej som jobbar här om detta.


Visst kommer jag ångra mig när jag landar i Sverige igen, men att säsonga finns kvar. Känner jag att jag verkligen vill iväg nästa vinter så kan jag göra det då. Då vet jag iaf vad som väntar mig.

Ska få låna en av grabbarnas kontrakt här och kolla uppsägningstiden. Isf säger jag upp mig och åker hem även om jag inte har jobb hemma.


Fan va misslyckad jag är!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se