Sista kvällen =(

Nu är det sista kvällen med älsklingen på länge, det känns tungt och jobbigt. Men tiden kommer att gå fort, sen när jag är tillbaka så är det han & jag mot resten av världen. Jag kommer sakna han något fruktansvärt, och jag vet inte alls hur jag ska klara mig. 2 nätter känns långt, hur ska då över 100 nätter kännas? =O

Men det kommer att funka så är det bara.

Nu ska jag krypa ner hos älsklingen och tillbringa dom sista timmarna med honom innan jag åker till Svenstavik, utan dator eller något annat.

Du är bäst älskling och jag tycker om dig något fruktansvärt, kom ihåg det älskling när allt känns tungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se