21 år idag

Japp, idga blev man 21 år. Oj kan inte fatta att jag är sååå gammal =P

Dessutom åkte man på jobbet, men åkte hem efter 45 min då jag är förkyld o har feber =( Men annars lever man väl. Urs, har inte råd o vara sjuk. Men ack de får väl gå.  Ska fan ta tag i min ekonomi, jag är fattig. Ska säga upp allt jag inte behöver. Sen har Telia dragit 700 spän från mitt konto trots att jag redan betalt in den fakturan förra ånaden *grrr* men då bör jag ska få 700 spän någon gång denna månad.

Ska sluta ringa så jag får lägre räkning =), sen ska jag skaffa sån där kassabok så ska jag bokföra ALLA mina inköp. =)

Jaja,nu ska jag kika på film. Ska ta upp en råtta o sitta o mysa med Alec. Men dom pissar bara på mig *hahaha*

Kommentarer
Postat av: BamseMamse

Grattis i efterskott flåt att jag glömde att du fyllde år. men du vet ju hur jag är bra minne men väääääldigt kort :). Hoppas att du hade det trevligt på din födelsedag.
Kram

2008-02-09 @ 17:17:38
URL: http://bamsemamse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se