Buketräffen

Japp igår hade vi Buketräff ( för er som inte vet vad Buke är så är det ett forum för häat intresserade).

Kvällen började med en shoppning runda på wilys. Vart räkcoctail till förrätt, fläskfile, ahsselbackspoatatis o röd vins sås till varmrätt. SEn var det efterrätten ja, den skulle varit vaniljglass och varma hjortron men vi glömde bort de =)
Alla hade tidigare fått maila låtar till Radåååååån, så skulle man sitta o gissa vem det var, Det var svårt kan jag ju säga. =) Sen körde jag o Elin lite guitar hero.... DEt var rolig =)

Vi hade en jätte rolig kväll, jag va nykter för jag åkte hem mitt i natten. Vi drig vidare till festival tältet där vi stod i kö i 40 min, med en massa trängades, knuffandes o fulla määäniskor. Men in kom vi, men va jäkligt trist så Radååååååån ( jennie som vi vra hos o åt middag) drog vidare någonstans, vi andra var kvar till 2 sen drog vi oxå.

Var hemma kl 03.15 i Hallen, pughhhh va jag är trött idag.....

Tack tjejer för en trevlif kväll...

Kommentarer
Postat av: K

Räkcocktail till frukost? ;D

2008-02-16 @ 22:17:40
URL: http://karolajna.zmn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se