Helgen

Ja, ni har inte gjort sååå mycket under helgen. Igår kom Linus hit och vi hade filmkväll. Allt slutade med att våra försök till o kolla på 4 filmer misslyckades vi satt bara o pratade hela tiden. Allt slutade med att vi drack massor av öl, vin och cider. Oj det var inte bra, Linus vart JÄTTE full och spydde  sista timmen och är bakis idag.

Vi hade jätte trevligt, låg o myste hela tiden. Inget hände, mer än bara lite mys pys. Åhhh, det kan jag leva länge på =) Han är såååå fin, go och ja såååå gullig. Gick upp och träffade han idag, pratade lite skit o sådär.

Dock har jag fått reda på att han har hittat sin tjej i Järpen, så det kommer aldrig bli något mellan oss. Sen är det för stor ålders skillnad mellan oss. Så nä jag får leta efter någon annan.

Jag skulle verkligen vilja göra som jag o Hanna har pratat om, bara dra utomlands, åka runt försöka hitta jobb, se npgot annat. Men jag vill inte lämna Hallen heller. Allt blir så svårt när jag känner att jag vill inte här ifrån, bara bort från ALLT annat.....

Nä, nu ska jag dränka mig i min tankar. Ma råkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se