ja ni

Har egentligen inget vettigt att skriva. Längtar till den 19 MArs då jag och Hanna åker ner til Sthlm i 5 dagar.

Igår var man till ridskolan och kollade på tävling, då böjade jag fundera på livet som man hade förr. Jag tillbrigade nästan all min lediga tid i stallet, tävlade, tränade osv. Nu sitter jag här i min lägenhet och gör ingenting, åker till Bergs RF 1 gång veckan, har ingen ork till att åka till Agneta och stallet. Att bara rida en gång i veckan är inte så jätte roligt, jag vill bo nära ridskolan, kunna rida fler gånger lr. bara gå upp och gosa med hästarna, kolla på lektionerna mm.

Sen saknar jag den där gemenskapen som tjejer/ryttare brukar ha, kunna skratta tillsammans, kunna prata hästar med folk som fröstår vad jag pratar om, kunna rida ut tillsammans och snacka lite skit, ja ni mycket sånt saknar jag.

Jag börjar även ångra att jag gick hotell och restaurang, skulle tagit mitt andra val som var SP-Häst på Bergs gymnasium. Men allt detta är försent att göranågotåt, om  jag ändå kunnat spola tillbaka tiden........ Varför kan man inte få gå gymnasiet igen om man vill, jag skulle lätt gå på SP-HÄST då...
Det är mycket man ångrar här i livet, mycket val jag gjort som jag ångrar.

Jag saknar min älskade Vår Vinter, han var mitt ALLT. Efter att han försvann vart inget sig likt, han var den underbaraste vän jag någonsin haft. Ingen häst kommer vara som han, en helt underbar vän. 

Kan dom inte uppfinna en tidsmaskin?

Min älskade Virre ( Vår Vinter) här nere. Han var så fin och charmig. En helt underbar häst som alltid gjorde sitt bästa och en underbar vän.

Dessa kort är tagna 1 vecka innan han åkte *cry*
image21

image22

Kommentarer
Postat av: BamseMamse

Men va fina hästar, mysiga varelser fast på avstånd har väldig respekt för dessa vackra djur,

kram
/Mia

2008-02-24 @ 20:48:47
URL: http://bamsemamse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se