Jävla råtta =)

Nyss smet rått jäveln ut ur buren. Hittade tidigare idag ena dörren till buren öppen 3 cm. Tänkte då äh, dom har inte tagit sig ut. Tjii, fick jag. Gibbs smet nyss ut o då var den 3 cm öppen ( sitter fast med en hake), de var rena turen att jag gick till toaletten och upptäckte det. Då sprang han runt i köket. puh, han var iaf inte svår o hitta. Så antagligen smet han ut tidigare idag oxå. Men sen gått tillbaka till buren. *suck*

Så nu har jag suttit och gjort så att dom inte ska ta sig ut. Kommer dom ut nu ja då är dom smala. Var tvungen och använda nyckel ringar och fästa. Men dom är söt. Alec hade iaf stannat kvar. Han ligger mest och sover. Är lite orolig att han inte äter. =(
Såg nu att han stod och åt iaf *Jippie* Då behöver jag inte oroa mig något mer. Var tvungen o gå in o se vad Gibbs höll på med =) Den lilla rackarungen!

Båda verkar dock vara dåliga på och dricka.
Dör den ena så vet jag int ehur jag gö, är inte lätt och släppa in en ny hane tillsammans med Gibbs. Gibbs är iaf pigg och hittar på massa bus, tömmer ut mate och sprider runt den i buren, klättrar, och bygger bon =)

Kolla visst är dom söta. =)

Gibbs                                                   Alec

                   

Kommentarer
Postat av: BamseMamse

Hej Kompis!
Tack för det du skrev. Värmde gott.
Men åh vad söta gosinar du har. Skulle vilja hålla dom båda.
Bra att du är frisk det är så tomt när du inte är där. Hoppas att du är bättre nu så att vi kan plonga till varandra, fika och prata strunt med lite flams.
kram på dig tjejen och välkommen tillbaka
/Mia

2008-02-09 @ 17:14:50
URL: http://bamsemamse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se