Nu sitter man här på

jobbet och har allmänt tråkigt. Har bokat tid hos läkaren iaf, så jag kan få kolla upp varför jag har sån värk i kroppen.  =(  Så den 19 mars så åker man dit, och får hoppas på det bästa. Annars får jag väl ta och gå till en kiropraktor lr. naprapat.

Hihi, i måndags så hade vi små hinder på ridning, red en stor ponny, fet som in i helvete. höll på och glida ur sadeln då hon är så rund så den inte sitter så bra. Men det var roligt, trots att jag avr livrädd för att galoppera över cavaletti bommarna =)

Nästa vecka blir det hoppning på schemat. Då får jag rida Kavvan som tydligen är säker att hoppa med. Längtar men är ändå livrädd.Fast jag hoppar hellre ETT hinder på 1 m än galopperar över cavaletti bommar, man kan ju snubbla över dom. =)

Snart ska man till Sthlm med Hanna, vad jag längtar. Blir skönt och komma bort men vi kommer ha mycket att göra där nere, vi ska hinna åka till Åland, in till Uppsala, Ikea, in till Sthlm och ta några öl. Ja mycket ska hinnas med, hur ska det gå?

Nu ahr jag beslutat mig ( nästan aif) ang. min tatuering  att det får bli mellan skuldrorna då jag vill vara säker att jag kan få jobb som sjuksköterska. Måste fundera lite till, så att jag inte ångrar mig sen.

Nä, nu måste jag jobba.

Ha´de!

Hur ska det gå för mig och Hanna i Sthlm? Vi lär nog virra bort oss och inte hitta tillbaka. Det var så länge sen jag var där. Staden är juh stooooor, om man jämför med Östersund. Östersunds centrum är juh lika nästan lika stor som plattan i Sthlm. Kolla här? Hur ska det gå? Uppföljning kommer efter påsk!

image24

Kommentarer
Postat av: BamseMamse

hoppas att ni får det trevligt vännen min, glöm nu inte bort att jag vill ha kort av Er åsså vill jag beställa en rulle schnus hihi och en kaffelikör.

kram syns på jobbet

2008-02-27 @ 19:14:36
URL: http://bamsemamse.blogg.se
Postat av: K

Kämpa väl med hoppningen :)

2008-02-28 @ 17:40:40
URL: http://karolajna.zmn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se