party

Jahop, i Tisdas var jag, Hanna o Jeanette ute och festade. Haha det var roligt. Började med 4 öl hemma hos mig ( i stan) fortsatte sedan med 5 öl till på krogen =O Oj va full vi vart *haha* När dom stängde så gick vi ut på stortorget oh hamnade med 2 kilar som ville köra allsång på skansen, sjöng Jämtlandssången för fulla muggar.

Men gud så roligt vi hade. Det var dock inte så roligt dagen efter, uppp på jobbet kl 8 och jag trodde att jag skulle dö. Mådde verkligen pyton, vart bättre när jag åt gröt.

Men jaja, vill man ha kul får man lite pin. =)

Hanna du är en såååååå go tjej, saknar dig på jobbet nu.

Imorgon ska vi ha Buke träff hos Radåååååånn, äta god mat. Förhoppningsvis lyckas jag lura ut några och jag sticker ner på krogen en sväng o träffar Stefan.

ä, nu ska jag käka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se