seg dag

Urs, vilken seg dag. Har bara jobbat i 2 tim *suck* är hungrig, less, ont i halsen, irriterad och trött.

Allt detta gör att det inte är någon bra dag =(

Hmm, snart närmar de sig Alla hjärtans dag, hmmm undra om jag ska skicka en ros till darlingen. Äh, tror inte att jag gör det. Lr. ja jag får se. =)

Imorogn blir man gammal, fyller hela 21 år. så igår vart det tårta hos grannen *mums*.

Idag ska man hem till pappsen o kanske få mer tårta o sen ska man rida ikväll. Funderar på om jag ska ställa upp i programridningen, men bara om jag får rida Kavvan. Funderar på o rida LB o LA, kanske tom LA:5.

Äh, vi får väl se =)  Nu ska jag jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se