Sluta tidigare

Jopp, idag fick man sluta 4.30 tim tidigare, så sköööönt. Jag och Hanna drog en sväng på stan. Köpte en tröja o lite annat. Sen hoppade jag på bussen för att åka till Frösön och hälsa på Stefan. Men det är inget för mig, utan jag får ta och fortsätta att vara singel.
Sen skulle han ner och tatuera sig så jag hakade på och åkte ner på stan igen, träffae syster yster där. Satt och väntade på att busen skulle komma. Urs jag är sååå trött.

Nu har jag iaf bestämt mig för att jag ska tatuera mig på Man´s Ruin (f.d Moas Tattoo), vart och vad också för en gångs kull. Tur att pappsen inte vet om det, för då skulle han döda mig =)
Men jag tänker varken berätta vad lr. vart försen den är gjort *fniss*
Förhoppningsvis får jag den gjord denna månad. Så får vi väl se, det kanske blir fler vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se