Galopp ombyten

Japp, igår red jag Kavvan. Tränade först att öka från arbetstrav till mellantrav. Gick rätt bra faktiskt. Sen tränade vi galopp ombyten. Red på serpentinbågar så på mitten var 2 koner ställda, innan dess koner skulle vi sakta av till skritt sen galopp igen. Efter ett tag s lyckades jag o Kavvan göra rena galopp ombyten, det var riktigt kul =) Dessutom utan stigbyglar, har insett att jag har faktiskt rätt bra balans =)

Men det var kul. Tyvärr väntade jobbet idag. Hade först möte med en högre uppsat chef om lite grejor, sen hade vi möte med våran TL. Jag hoppas på att dom kan fixa mitt schema så jag kan sluta när jag vill. Men det lär nog inte gå. Jag lär nog få gå ner i tid. Hoppas på att jag kan få ett annat jobb på 25 %. Men skulle jag gå nertill 95 % då förlorar jag "bara" ca 750 kr, fast det är rätt mycket pengar för mig ändå. Men vi får väl se hur det blir. Måste jag gå ner i tid får jag väl göra det o lösa detta på något vis.

Nä, nu ska jag kolla på tv. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se