Idag

har varit en trevlig dag. lr. ja jag kanske ska säga igår (lördag). Vart väckt av att grannen skickade ett sms kl 9 imorse. Klev upp åt lite frukost, gick på affären för att köpa snus för mina sista kr.
Bestämde mig för att gå till grannen o se vad dom gjorde. Vart kvar där hela dagen.

Vi åkte iväg på en trevlig skoter tur, om man bortser från att jag hatar o sitta i en släde och inte ha kontrollen. Åkte upp till grannen o deras stuga där väntade en massa människor på att vi skulle komma. Blev en öl o lite god mat. Åkte sen ner till pizzerian, käkade pommes o drack lite coca cola.

Gick sedan till grannen o käkade godis ( ja så gick de med min viktnedgång), sen kollade jag o Linus på "Alone in the dark" rättså ok film. Bestämde oss för att se på en till film, och det vart Halloween 2. Det var trevligt, men är lite skrajsen av mig, tur att jag hade LInus där annars hade jag nog inte sett på filmen.

Sen vart det till och gå hem o sova. Fats än har jag inte somnat o det var 3 tim sen jag kom hem =)

Hahaha, vart skit rädd när jag gick hem och hade låt upp dörren och stängt den o den blåser upp =O Då höll jag på o skita på mig.

Men nu är jag trött och ska sova...

Good night!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se