ja ni

hmm, på Månda kanske man börjar rida lektion igen i Svenstavik =)
Om bara jobbet går med på min lösning så kommer jag rida i en dressyr special grupp som tränar LA och en del msv rörelser. Åhhh, jag hoppas att jobbet går med på det. Det skulle verkligen vara hur kul osm helst om det går att lösa.
Saknar och rida sådär ordentligt, sen har jag en chans att få åka ut och tävla då. Hästarna jag rider nu kommer jag nog aldrig komma ut på en tävlingsbana med.

Idag har jag bara slappat =) Somnade 5 imorse och vaknade kl 12 av att Emelie (ridläraren på BergsRF) ringer och vi pratade om grupper osv. Nu börjar kl igen lida mot väldigt sent och jag borde sova men är inge vidare trött.
Vart bjuden på tacos av grannen idag, mmmm va gott det var. Hennes lilla darling på 2 år var rätt snäll idag vi lekte massor och satt bara och mys pyste.

Nä, men nu ska jags e om min film laddats ner sen ska jag sova.

goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se