Nya året!

Nyår firades med syster och hennes familj. En rätt lugn och trevlig nyår, med 3 rätters middag, vin och öl =)

På nyårsdagen åkte jag, Marcus (systers sambo) och hans son upp till Håckren för att åka lite skoter. Det var roligt om jag nu inte hade mått så dåligt (inte bakis för jag drack endast 2 öl).

Funderar på om jag ska åka på ridläger för vuxna i sommar, skulle vara kul. Ett dressyr läger med clinique o allt. kostar. 4700 kr för 8 dagar, me resan ner till Skurup går på 2000 kr =O Men det skulle vara riktigt kul. För att åka utomlands o rida har jag inte råd med, det blir minst det dubbla.

Men sen funderar jag oxå på om jag ska ta o börja rida på ridskola igen, men då blir det i Svenstavik och det är ändå 8 mil dit, men det går ju bra 1 gång/v.

Borde egentligen sova, men kan inte, Ska upp kl 5 imorgon för att åka på jobbet. 

Men vi hörs! 
                               
Fantasy och Jag                  Vår Vinter och jag       Fantasy & Jag på       Fuxia och
                                                                       Vålbacken,tävling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se