råttor

Japp, snart blir man rått ägare. Väntar bara på att mamma ska skicka upp buren åt mig, sen ska det inhandlas fyrkantsnät så jag kan tänka hundburen med nät som jag fått gratis av grannen.

Så mina 2 älskade råttor kommer att ha en yta på höjd 70 cm x b 50cm x d 80 cm. Så det blir en riktigt stor bur av det hela =) Ska väl köpa 2-4 råttor iaf *hihihi*

Åhhh, vad jag längtar. Ska väl hämta buren hos grannen imorgon, sen ska det inhandlas fyrkantsnät o massa grejor. Tur att jag har grannen som kan passa råttorna ibland o ge dom mat när jag är borta.

Hade tidigare för 11 år sen en råtta vid namn Light som vart 2½ år gammal, en skit fin hane. Men tyvärr fick han en tumör och var tvungen att tas bort. Saknar han än, så kom jag på att jag vile ha råttor igen. Så nu får det bli så =)

Nä, nu ska jag kika ¨på film.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Visst fick du honom av mig.. och.. vad hette hon??

2008-01-23 @ 12:43:14
URL: http://basiclisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se