ridlektion

Japp, i Måndags red jag min första riktiga ridlektion på 3 år. Det var kul, dock gick inte jag och hästen ihop. Hon var en riktig sur märr. Slog med huvudet i galoppen, så jag nästan höll på och knäcka näsan. hon var seg och gjorde inte alls som jag ville. Efter 20 min började jag må så illa, så jag slutade rida. Kände mig som en nybörjare på en kamel =)

På månda igen ska jag få rida ridlärarens häst Kavvan, tror det kommer gå betydligt bättre då. Hoppas jag iaf. Jag vet att jag kan rida bättre än sådär. Men vi gick helt klart inte ihop, sen är man van vid Sluggo, som är pigg och vaken o det går i 180 km/h så han är betydligt mer min smak. Svårriden men ändå härlig och rida.

Vi får väl hoppas på att det går bättre iaf =)

Vill ha helg, för då kommer ev. HAN hit. Han med det stora H:et. Åhhh, vad jag längtar. Hoppas bara han kommer hit, äta och dricka gott. Får väl se om det blir vin =O lr. vad han tar med sig.
Annars får jag väl dricka ur all sprit jag har här, öl,cider o vin =)

jaja, nu ska jag gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se