stan

Japp, idga besökte man den stora staden. Började dagen med en hel del problem innan vi kund eåka. Skulle ta Evas o deras bil men den startade inte. Jag körde fats med min bil så LInus var tvungen o putta på.
Efter många om och med, trängde vi in oss i min bil 5 pers!!! =O Bilen är bara gjord för 4 pers. Jaja, det gick bra o inga mindre saker hände försen vi nästan var framme.
Så säger jg till Eva " Det låter som att jag har en jäkla massa snö på taket o i hjulhusen" 1 min efter det rasar all snö från atket ner på framrutan, så jag såg INGENTING lr. jo jag hade en lite springa o kika i. Stannade bilen o Linus fick hoppa ut o ta bort stora kakor med snö. *Pinsamt*

Första besöket vart donken, vi var hungriga som vargar. Sen abr det iväg till Willys för att storhandla. Lyckades få med mig 3 pappkassar där ifrån för 900 spän. Eva stor handlade för 1500 ke. Nästa problem var, hur i helvee ska vi få plats med allt?
Tur att Eva var med som var van vid att paka bra. In kom allt och det bar i väg hem. Denna gången utan någraincidenter o en tur med färjan.

Fick middag hemma hos Eva o dom, sne kollade jag o Linus på "Motorsågs massakerna" Det var trevligt, jag vet inte vad det är med Evas man Jimmy, men de verkar som om han försöker para ihop oss!? Han kom in när vi kollade på filmen o sa " Ja det är här ni sitter o myser, självklart måste ni kolla på skräck film så ni kan hålla varandra i handen". Men det är massor av sådana saker. tex " Om du inte vågar sova själv ikväll, kan du alltid sova är. Linus har en ledig plats isin säng!" =O
Visst han är jätte go kille o söt, men han är född 90. Allt de ställer till problem, sen i vilket fall som helst så är han nog inte intresserad. =)
Men det är trevligt o vara där. Både Eva o Linus är lätt o umgås med, trevliga o roliga. Det känns lite som ett andra hem, jag går dit när jag känner för det o är alltid välkommen. Vi pratar o har kul tillsammans. Jag kna komma dit o se ut hur jag vill, utan o vara orolig för vad dom ska tycka.

Men ja, nu ska jag ta o sova. Det har varit en lång, men trevlig dag.
Natti Natt!

I en sån här liten bil trängde vi ihop oss =)

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se