Vikt nedgång o sluta snusa

Japp, n har jag o mamma startat en  lr. rättare sagt en morot för att gå ner.
Tillden 31 Maj ska vi ha gått ner 10 kg då. Klarar vi det så åker jag o mamma till Dublin.
Om i går ner ytterligare 10 kg till nästa nyår så hittar vi på något igen =)

Så nu ska jag fan ta o gå ner. Min ny vikt ska bli 65 kg, o då ska det till massa muskler. Så from på Månda ser min nya plan ut så här.

Mån-Fre
Kliver upp 04.45 gör mig iordning för att direkt gå ut på promenad
04,50-05.30 Promenad
05,30-05.45 in i duschen
05.45-06.00 Frukost
12.00-12.30 Lunch
17.00 Tar bussen hem
18.45 Kliver av 2 km från där jag bor o går hem
19.15 Middag (blir väldigt sena middagar)
22.00 går och lägger mig.

På måndagar åker jag dock till pappa och då blir det ridning på 1 tim istället. Det kan variera, kanske går coh simmar 1-2 ggr/v istället på kvällarna. Sen när konditionen är uppe så blir det löpning istället.

Helgerna
10.00 Kliver upp, gör mig iordning för promenad
10.15-11.15 Promenad
11.15 Frukost
14.30 Lunch
15.30-16.30 Promenad
18.00 Middag
19.00-23.00 Vila o sen läggdags.

Detta kan variera på helgerna med, antingen blir det längd minst 1 mil, slalom en hel dag, ridning+promenad.

Varje dag ska jag dessutom göra 40 situps och 40 armhävningar ( så gott det går med min axel)

Så nu j*vlar ska detta schema hållas, så ska jag allt stå på Dublins flygplats i sommar ochdå vara smal och snygg =)
Ingen läsk alls from månda, inget kort ska med på jobbet för det leder till att man köper skit saker på jobbet.

Grytor ska kokas på månda, ska köpa lite bönor o linser o göra gryta på det jag har i frysen.

Snusande ska jag oxå sluta med. From månda är det SLUT, har varken råd lr. vill offra min mun för en sån dum grej.

Så nu behöver jag pepping för fullt så jag klarar detta. Så nästa nyår kommer jag vara smal, snygg och ha topp kondition. *längtar*
Håller ni på mig nu då?

Så här ser jag ut nu, ochom 1 år är jag 20 kg lättare
image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se