Helt otroligt!

Jag fattar inte vad jag håller på med! Jag är helt otrolig....

Snälla försvinn ur mitt huvud, jag vill inte tänka på dig dygnet runt. Åhhh, blir sååå less på mig själv.

Nä, det här funkar inte, han är ung! Men jävlar vad fin han är, så otroligt fin. Det vackraste leendet och underbaraste skrattet. Nä, nu får jag ge mig. Måste nog försöka skaffa mig ett liv, haha. Lättare sagt än gjort!

Jag kan inte koncentrera mig på något annat. Han finns där när jag äter,dricker, sover, jobbar, ja vad jag än gör så förföljer han mig.

If I could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my neck,
the warmth of your lips on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine...
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you.

- Courtney Kuchta -


Nu ska jag försöka koncentrera mig på jobbet, inte lätt det heller.

L8ers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se