Snart helg

Äntligen! Nsart är det helg igen. Då kommer min älskade Jessica upp, det ska bli roligt. Massa party blir det oxå.
Va och shoppade lite på systemet igår, vart iaf en platta öl =)
Ikväll ska man ner till hamnen och käka lite. Det händer mycket i min lilla by. Denna helg är det storsjötrollingen, massa folk och båtar. Sen sista helgen i juli är den Gla´musik festivalen, och den måste man gå på.

Dock vart det inte så uppskattat av mamma när jag talade om att jag bara kommer vara nere hos henne i 4 dagar. Känns egentligen jäkligt onödigt att åka ner, men avd ska man göra. har itne riktigt bestämt mig om jag ska gå på Gla´musik festivalen lr. om jag ska skippa det. Äh vi får se hur det blir!

Vi tar denna helg då det nalkas party, trevligt sällskap, fin fina pöjkar och kanske en och annan gril bit om vädret fortsätter vara fint.

Men nu måste jag jobba, ska snart springa ner och lägga i lite mer pengar till parkeringen. =) Man vill ju inte ha böter.


L8ers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se