Ångest, bakis och trött

Jahopp, nu var helgen förbo och jag har sååå mycket att berätta för er.

Fredagen; Drog till stugan för att ut och fiska en sväng på kraftis. Stöter på lite folk som berättar att det är fest på kraftis. Så jag drar dit, möter en redlöst full Pär och min kusin. Dom hade då redan börjat druckit, Seger och några till är där. Seger langar fram whiskey åt mig och drickandet var igång för min del.
 
Var en skit fin kille där när jag kom, dock lite för ung (4 år yngre) så det är juh barnarov och bara tänka tanken. Iaf, när klockan närmar sig 01 så börjar alla röra på sig, så jag hänger på och kör ner till Hallen för att hämta lite bärs och sätter mig framför datorn en stund. Drar sedan tillbaka till stugan för att sova lite. Kom inte i säng försen runt 03.

Lördag; kl 07.00 väcks jag av att pappa och Marcus börjar gräva utanför stugan, fan va det lät. Somnar om och kliver upp vid 10, sätter mig och kollar på wildfire.
Drar ned till lägenheten efter det och sen tillbaka till stugan för att byta om till ridkläder. Åker till stallet och försöker fånga lill hästarna, vilket jag misslyckades med. Efter mycket om och men var jag och Agneta påväg iaf, Rider en sväng och tar en lång härlig galopp =)

Drar ner till lägenheten igen för att uppdatera leken vi kör på Bukefalos och duschar lite. Åker till stugan igen ( ett jäkla rännande mellan stugan o lägenheten). Sprätter min först öl för dagen och kollar lite på tv. vid 19.30 drar jag till kraftis för att käka surströmming och festa järnet. 
G ( den 4 år yngre killen) kom efter ett tag och jag var relativit full redan då, hans kompis var oxå med. Hällde i mig en halv whiskey flaska helt själv =O En jäkla trevlig kväll och vi babblar på om allt möjligt. Alla skämtar om att jag och HAN kanske ska gå och ha sex, haha.

Hans polare drar hem vid 02 och vi andra är kvar. Efter lite pushing från Pär som tycker jag ska stöta på HAN (den unga killen) så drar han och jag till trappan. Sitter där och snackar lite. om allt möjligt. Det var där allt började, och det var tom han som tog initiativet till det. Drar tillbaka till kraftis och dom andra. En timma senare så åker jag hem till stuga med kusinen, har då bjudit in HAN till stugan =O

Tänkte det att han kommer juh INTE komma, men ack så fel jag hade. Jag hann inte mer än in igenom dörren innan han kom till stugan. Ja , nu ska jag sätta punkt här!

Men det var en roligt kväll, roligare än det brukar vara. =)

Här kommer lite bilder från kvällen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se