borde kanske

sova....

Orkar inte, vill inte på jobbet, vill fortsätta ha helg, vill fortsätta sitta på kraftis och vill fortsätta drömma mig bort.

Ja, ni.... Helgen har varit helt OK. Åkte till syster i fredags och sov där. På lördagen drog jag, syster och lilla vovven Tindra till campingen. fikade och käkade lunch där. Det var trevligt, finns en riktigt trevlig kvinna där. Det är hon som lyfter stället.
Sov i stugan i natt och en humla brände mig på fotet i natt *grrrr* Idag har jag inte gjort mycket, kört linas ( trevliga kvinnan på campingen) ungar hela 2 ggr, dessutom i hennes jeep. Det var roligt, bara liiiite skillnad mot min bil.Sen var jag på barnkals, kusinen fyllde 5 år =)

Har iaf fått svar på min annons på bilen, men han tyckte den var dyr. Får se vad han är beredd att ge för den. Den säljs då inte under 13.000 kr. Det kan dom glömma, då får den stå kvar ett tag till =)

Men nu ska jag försöka sova. men det kliar i ögonen och jag nyser hela tiden.....



Kommentarer
Postat av: kusse

tuffa bilder XDXD :P

2008-06-11 @ 11:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se