Dagens skörd

Ja, det va då inte mycket.

Nä, jag har absolut inte gjort något idag. Har gått mellan köket-vardagsrummet-sovrummet hela dagen. Fast har mest suttit här framför datorn och lekt i PS och fixat min blogg lite =)

Borde laga mat, men orkar inte. Får bli en macka istället.

Snart kommer lillasyster upp, rättare sagt på söndag. Men lär inte hinna träffa henne försen på torsda då vi åer ner till Knivsta med Tippen. =) Den lilla lill skiten, haha. Men mamma och Matilda kommer klara honom galant, men han är ett busfrö. Ska bli kul och se hur han utvecklas, jag hoppas lillasyster vill börja på agility med honom senare, då han verkligen skulle passa för det. Han har dessutom nästan lärt sig sitt på kommando, tog väl några gånger bara så =) Lättlärd precis som sin mor.

Men nu ska jag ta en macka och lägga mig framför tvn och bara dega.

L8ers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se