Han förgyllde min dag =)

Efter ett tråkig och lång dag på jobbet så hade jag bestämt mig för att åka och köpa mat på Eastern (kina) och sen dra hem i fullfart. MItt i all stress får jag SMS från M, en av campingens (som är såld nu) stammisar. Roligare kille får man verkligen leta efter, gud så jag garvar när jag läser hans sms.
Han funderar på att hyra vår pivata stuga istället för campingens, och han var så snäll så att han lät mig bo där med honom, så han slapp vara själv.=) Men hur ska jag kunna sova under samma tak som han? Han är verkligen hur snygg som helst, trevlig och rolig. Åhhh, synd att han har fru och barn *grr* =)

Vi som hade värsta planerna förra året, haha skämtade om att kolla på P rulle, sova i samma säng och gosa mm. Allt vi skriver till varandra är på skämt så ta inte sakerna jag skriver så allvarligt. =) Han är den enda killen jag känner som man kan skämta sådär med, fast ja det är juh jämt han som börjar.
Som när jag skrev att han gärna fick bo i stugan och om jag fick sova där, då fick jag till svar att jag kankse borde oroa mig, då mycket brukar vara naket med honom mm, haha. Sådana skämt drar vi med varandra, lr. ja jag hoppas det är skämt, haha. =)

Nä, men han gjorde verkligen min dag roligare. Han kommer upp på fredag så det ska bli riktigt roligt. Det gammla hederliga gänget igen, fiska, dricka och njuta av sällskapet. =)

Men nu ska jag dra till stugan, suck pappa och systers sambo kommer väcka mig imorgon kl 7 antagligen då Marcus kommer med en stor grävmaskin coh ska kräva avlopp för vattnet *suck*

Världens underbaraste ställe! Dammån i Ågårdarna.


L8ers!

Kommentarer
Postat av: Emz - Emma

Hej!

Många fina bilder har du!

Jag har länkat dig på min blogg, bara så du vet!



Hoppas du mår bra!



Kram från Emma!

2008-06-27 @ 23:11:42
URL: http://vimlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se