Hatar tåg.....

Jopp, resan började redan kl 05 på morgonen. Satt på bussen, med lillasyster och lilla valpen. Tro inte på fan att valpen börjar spy *äckligt* Jahopp, där var hela jag, golvet och sätet fullt med spya, vi flydde rätt fort från bussen, haha.

Försökte roa mig på första tåget till sundsvall, vilket inte gick någe vidare. men lilla valpis var iaf snäll och sov hela vägen. Men nu är han en devil, han biter på mina skor/skosnören HELA tiden. Men han är rätt söt för det.


Nu har jag iaf internet dom sista 2 tim av resan, rätt soft. Så nu kan jag göra lite iaf =)'

Knäppte lite kort i går kväll, här kommer några








Så då var det bra för denna gång. Bilder kommer från Sthlm, denna gång ska jag inte radera dom, haha.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jättefina kort! :)

2008-06-19 @ 18:54:02
URL: http://secondstar.blogg.se/
Postat av: jäzz

superfina kort!

2008-06-19 @ 21:24:08
URL: http://jazzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se